Jsme konzultační společnost a kreativní agentura, specializovaná na strategie a budování brandů, která nabízí plně integrované služby týkající se strategie, korporátní identity a komunikace pro značky, které mají odvahu být jiné a uskutečnit změnu.
Působíme v segmentu luxusního zboží a real estate – rezidenční, kancelářské a komerční projekty a to v rovině B2C i B2B.
Náš „empatický přístup“ k tvorbě je vždy individuálně přizpůsoben klientovi s cílem vystihnout krásu a jedinečnost každého projektu a jeho obchodní potenciál.
Každý projekt se snažíme definovat dle jeho emocionálních vlastností. Tyto chrakteristiky dále zapracováváme do správné materiální formy. Proto vždy nejprve definujeme klíčové vlastnosti daného projektu a poté do něj vnášíme jedinečnou podobu. Naším cílem je vždy dosáhnout podstaty projektu se záměrem klienta a zároveň odhalit maximální obchodní potenciál.
Velmi úzce a aktivně spolupracujeme s klientem. Nasloucháme mu, zjišťujeme veškeré informace a hledáme podstatu s cílem odhalit a vyzvednout autenticitu každého projektu.
Autenticita projektu je pak zosobněna ve strategii, která zajistí, aby vše, co děláme, přispívalo k základním cílům klienta, které jsou měřitelné.
Pro každý náš projekt dáváme dohromady víceoborové týmy. Úzce spolupracujeme s našimi klienty s cílem do hloubky porozumět, strategizovat a poskytnout ta nejlepší možná řešení.
Pracujeme se sítí velmi zkušených odborníků z celého světa, kteří všichni mají stejného tvůrčího ducha a sdílejí stejné hodnoty. Věříme v kvalitně odvedenou práci skvělými lidmi. Přinášíme změnu.
Klademe řadu otázek tak, abychom nalezli základní podstatu každé značky.
Vkládáme důraz na jedinečnost a podstatu každé značky.
Vyjadřujeme emoce, které chceme, aby brand vyvolal u cílového publika.
Navrhujeme všechny elementy, které značka vyžaduje, počínaje neotřelou doplňkovou grafikou až po vizualizace, mapy a animace.
Promýšlíme a vytváříme všechny styčné body všude tam, kde se zákazník dostává do kontaktu se značkou, ať už online nebo offline.
Plánujeme a spouštíme aktivační kampaně, v digitálním i reálném světě, s cílem získat momentum a udržet dynamiku značky.