Residential Vanguard logo
Residential Vanguard web
Residential Vanguard web
Residential Vanguard brozura
Vanguard vizualizace
Vanguard vizualizace
Vanguard vizualizace
Vanguard vizualizace

Vanguard

Pražská správa nemovitostí (PSN) oslovila náš tým Henceforth. s tím, že chtějí vytvořit kompletní brand strategii pro koncept budovy v pražských Modřanech, která dříve sloužila jako továrna na letecké přístroje. PSN z této budovy chtějí vytvořit unikátní loftové bydlení v Praze. Náš tým potřeboval v první řadě porozumět, kdo přesně bude cílová skupina pro tento projekt. Proto vytvořil a definoval typ člověka, který vyhledává příležitosti zažít neobvyklé věci a kdo nepodléhá trendům, ale sám je vytváří. Pojmenovali tento typ člověka Vanguard, průkopník loftového bydlení. Brandová strategie pracovala se všemi aspekty zahrnující jedinečnost projektu jak měřítkem, tak náplní a celkovou koncepcí. Oslovili jsme tři renomovaná architektonická studia @oooox @ivankakowalski @idarch, jejichž vize a nápady jsme následně přenesli do interiérových vizualizací. Tento projekt přináší naprosto nové pojetí bydlení v Praze a je vynikajícím příkladem konverze v architektuře, kdy vznikají zcela nové estetické i uživatelské kvality. Například si můžete svůj vůz zaparkovat přímo ve svém loftu a kochat se pohledem na něj třeba z obývacího pokoje. Vanguard je jednoduše budoucnost loftového bydlení.

Info
Kategorie:

Aktivace / Kampaň, Brand / Vizuální identita, Brožura, Logo, Mapa, Naming, PPC, PR, Residential, Sociální sítě, Strategie / Kreativní vize, Tiskoviny, Video, Vizualizace, Web