Developerská společnost PSN, která se zaměřuje na revitalizaci historických budov, rozšířila své portfolio projektů o unikátní budovu bývalé továrny na letecké přístroje MICRONA a její kompletní přestavbu na nevšední loftové bydlení.
V první fázi jsme pro tento projekt vytvořili kompletní kreativní vizi a strategii značky. Nejprve jsme se zaměřili na dokonalé porozumění cílové skupině a na specifikaci odpovídající persony, kterou jsme pojmenovali Vanguard. Při navrhování vizuální identity jsme vzali v úvahu jak celkový koncept, tak i jedinečnost celého projektu. Ke spolupráci jsme pozvali tři renomovaná architektonická studia, jejich návrhy jsme promítli do vizualizací interiérů.
Výsledkem je originální pojetí bydlení, které na území hlavního města nemá obdoby. Jde o mimořádný příklad konverze architektury přinášející místu zcela nové uživatelské i estetické kvality.
Ve druhé fázi projektu nás klient přizval k rozšíření stávajícího konceptu, aby bylo možné jej jednoduše vnímat a komunikovat v prodejní fázi. Zaměřili jsme se proto na úpravu produktu a definování služeb v rámci rezidenčního bydlení. Kromě toho jsme také nastavili kompletní CX (customer experience). Vizuál nové kampaně se propsal do veškerých marketingových a prodejních materiálů.
Aktivace / Kampaň, Brand / Vizuální identita, Brožura, Logo, Mapa, Naming, PPC, PR, Rezidenční bydlení, Sociální sítě, Strategie / Kreativní vize, Tiskoviny, Video, Vizualizace, Web