Developerská a stavební společnost Trigema se během své existence postupně proměnila z úspěšné značky v investiční skupinu aktivní v několika segmentech. Zároveň s tím vyvstala potřeba znovu definovat svoji identitu a inovovat strategii značky tak, aby reflektovala její aktuální vize a myšlenky. Ve spolupráci s týmem Trigema jsme se ponořili hluboko do historie společnosti, abychom pochopili její kulturu. Řešili jsme mimo jiné i způsob, jakým co nejefektivněji předávat její hodnoty a vize nejen směrem k zákazníkům, ale i uvnitř týmu. V souladu se strategickou vizí společnosti jsme následně značku posunuli daleko za hranice tradičního rebrandu.
Pro společnost Trigema jsme definovali kreativní vizi, nastavili brand architekturu značek ve skupině a vytvořili velmi komplexní brandbook i brand manuál, který určuje vizuální a strategický koncept nové podoby značky. Námi navržený vizuální styl zachycuje podstatu značky i její jedinečnou DNA. Její nová tvář je zcela v souladu s etapou, do níž společnost vstupuje, a v nadcházejících letech podpoří budování vztahů s klienty, partnery i zaměstnanci. Modernizovanou podobu díky nám získalo i tradiční logo společnosti. Nový vizuál se promítl do všech online/offline materiálů i do pojetí showroomu, kde jsme pro klienta pomáhali nastavovat nejen kompletní interiér, ale i customer experience.
V rámci divize developmentu jsme zároveň provedli analýzu marketingové struktury, vytvořili segmentaci projektů a nastavili marketingový rámec pro komunikaci budoucích projektů.
Brand / Vizuální identita, Developeři a realitní makléři, Strategie / Kreativní vize