design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail
design for retail

Slovanský dům

Slovanský dům je jedním z původních nákupních center v Praze disponující osázeným nádvořím a jediným moderním multikinem ve středu města. I přes svou výjimečnost byla identita centra zastaralá – byla postavena na původním logu navrženém při otevření prostor. Henceforth. podpořil vedení obchodního centra v renovaci zahrady a vytvořil jednodušší a hravou identitu značky, zdůrazňující tento výrazný symbol. Základním stavebním kamenem nové identity je zahrada, jakožto živoucí organismus, který se v průběhu ročních období neustále proměňuje stejně jako samotné logo využívající abstraktní ilustrace reprezentující všechna čtyři roční období. Rebranding přilákal do nákupního centra luxusnější značky a celý projekt znovu oživil, stejně jako samotnou zahradu, z níž se stala vyhledávaná oáza klidu v centru města.

Info
Kategorie:

Aktivace / Kampaň, Brand / Vizuální identita, Brožura, Logo, Mapa, PR, Retail, Sociální sítě, Tiskoviny, Web