Slovanský dům je jedním z původních nákupních center v Praze disponující osázeným nádvořím a jediným moderním multikinem ve středu města. I přes svou výjimečnost byla identita centra zastaralá – byla postavena na původním logu navrženém při otevření prostor. Henceforth. podpořil vedení obchodního centra v renovaci zahrady a vytvořil jednodušší a hravou identitu značky, zdůrazňující tento výrazný symbol. Základním stavebním kamenem nové identity je zahrada, jakožto živoucí organismus, který se v průběhu ročních období neustále proměňuje stejně jako samotné logo využívající abstraktní ilustrace reprezentující všechna čtyři roční období. Rebranding přilákal do nákupního centra luxusnější značky a celý projekt znovu oživil, stejně jako samotnou zahradu, z níž se stala vyhledávaná oáza klidu v centru města.
Aktivace / Kampaň, Brand / Vizuální identita, Brožura, Logo, Mapa, PR, Retail, Sociální sítě, Tiskoviny, Web