Olympia

retail_olympia_logo
retail_olympia_logo2
retail_olympia_logo4
retail_olympia_billboard1
retail_olympia_billboard2
retail_olympia_billboard3
retail_olympia_billboard4
retail_olympia_web
retail_olympia_web1
retail_olympia_app
retail_olympia_facebook

Olympia

Pro CPI Property Group jsme sjednotili 3 regionální obchodní centra pod jednotný vizuální styl. Olympii v Plzni, Teplicích a Mladé Boleslavi už tak nespojuje pouze jméno, ale jasně rozpoznatelná ikonická značka. Cílem bylo navrhnout nadčasový brand, který přetrvá do budoucna, přesto však má prostor pro svůj další růst.

„Vizuální koncept je navržen dle současných trendů s velkou variabilitou, která umožňuje vytvářet kreativní kampaně a zároveň zachovat jednotnou esenci značky,“ říká Paul Richard Matthews, kreativní ředitel Henceforth.

„Hledali jsme jednoduchý a nadčasový design, který bude efektivně fungovat napříč komunikačními kanály – od značení na budově až po tištěnou a digitální komunikaci, a vytvoří tak jasně rozpoznatelnou ikonickou značku,“ říká Jarmila Fryntová, Partner Henceforth.

Info
Kategorie:

Brand / Vizuální identita, Retail