Archive

  • All
  • Architektura dnes
  • Development
  • Henceforth.
  • Marketing
  • Příběhy značek

Slovanský dům

Slovanský dům je jedním z původních nákupních center v Praze disponující osázeným nádvořím a jediným moderním multikinem ve středu města. I přes svou výjimečnost byla identita centra zastaralá – byla postavena na původním logu navrženém při otevření prostor. Henceforth. podpořil vedení obchodního centra v renovaci...

CPI

MAPIC 2019: vizuální identita (grafika polepů stěn) veletržního stánku a animovaný video obsah pro společnost CPI Property Group...

Mánesova 78

Ukázka naší práce, kterou jsme vytvořili na zakázku pro developera The Prague Collection. Vytvořili jsme kompletní vizuální identitu a prodejní strategii pro rekonstrukci secesního rezidenčního domu v Mánesově ulici na Vinohradech v Praze....

Vanguard

Pražská správa nemovitostí (PSN) oslovila náš tým Henceforth. s tím, že chtějí vytvořit kompletní brand strategii pro koncept budovy v pražských Modřanech, která dříve sloužila jako továrna na letecké přístroje. PSN z této budovy chtějí vytvořit unikátní loftové bydlení v Praze. Náš tým potřeboval v...