Archive

  • All
  • Architektura
  • Brand & marketing
  • Design
  • Henceforth.
  • Luxus
  • Real estate
logo_trigema

Trigema

Together with the Trigema team, we were privileged to immerse ourselves deep into the company’s origins. We refined the brand and its DNA in line with its strategic vision as they move into the future. As Trigema has evolved into an investment group, it deserved...

retail_EBK_logo

ELITE BATH+KITCHEN

Elite Bath+Kitchen je výsledkem nové brand architektury pro expanzi značky Elite Bath do segmentu luxusních kuchyní. Kromě samotné značky a loga jsme navrhli kreativní marketingový koncept pro 360° komunikaci a doprovodné materiály, které odpovídají vysokým očekáváním silné a stylové značky. Web ELITE BATH+KITCHEN ...

retail_olympia_logo

Olympia

Pro CPI Property Group jsme sjednotili 3 regionální obchodní centra pod jednotný vizuální styl. Olympii v Plzni, Teplicích a Mladé Boleslavi už tak nespojuje pouze jméno, ale jasně rozpoznatelná ikonická značka. Cílem bylo navrhnout nadčasový brand, který přetrvá do budoucna, přesto však má prostor pro...

luxury&other_industries_valen&masar_logo

Valen & Masar

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Tým Henceforth. vytvořil zcela novou identitu značky Valen & Masar, která dodává a realizuje zakázkové dřevěné podlahy vznikající v rukou nejlepších mistrů podlahářů z celého světa. Podlahy od spol. Valen & Masar rezonují s vašimi hodnotami, reflektují vaše ideály a jsou hřejivým odrazem toho, co...

Slovanský dům

Slovanský dům je jedním z původních nákupních center v Praze disponující osázeným nádvořím a jediným moderním multikinem ve středu města. I přes svou výjimečnost byla identita centra zastaralá – byla postavena na původním logu navrženém při otevření prostor. Henceforth. podpořil vedení obchodního centra v renovaci...

CPI

MAPIC 2019: vizuální identita (grafika polepů stěn) veletržního stánku a animovaný video obsah pro společnost CPI Property Group...