Archive

  • All
  • Architektura
  • Brand & marketing
  • Design
  • Henceforth.
  • Luxus
  • Real estate
retail_EBK_logo

ELITE BATH+KITCHEN

Elite Bath+Kitchen je výsledkem nové brand architektury pro expanzi značky Elite Bath do segmentu luxusních kuchyní. Kromě samotné značky a loga jsme navrhli kreativní marketingový koncept pro 360° komunikaci a doprovodné materiály, které odpovídají vysokým očekáváním silné a stylové značky. Web ELITE BATH+KITCHEN ...

retail_olympia_logo

Olympia

Pro CPI Property Group jsme sjednotili 3 regionální obchodní centra pod jednotný vizuální styl. Olympii v Plzni, Teplicích a Mladé Boleslavi už tak nespojuje pouze jméno, ale jasně rozpoznatelná ikonická značka. Cílem bylo navrhnout nadčasový brand, který přetrvá do budoucna, přesto však má prostor pro...

luxury&other_industries_valen&masar_logo

Valen & Masar

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Tým Henceforth. vytvořil zcela novou identitu značky Valen & Masar, která dodává a realizuje zakázkové dřevěné podlahy vznikající v rukou nejlepších mistrů podlahářů z celého světa. Podlahy od spol. Valen & Masar rezonují s vašimi hodnotami, reflektují vaše ideály a jsou hřejivým odrazem toho, co...

Slovanský dům

Slovanský dům je jedním z původních nákupních center v Praze disponující osázeným nádvořím a jediným moderním multikinem ve středu města. I přes svou výjimečnost byla identita centra zastaralá – byla postavena na původním logu navrženém při otevření prostor. Henceforth. podpořil vedení obchodního centra v renovaci...

CPI

MAPIC 2019: vizuální identita (grafika polepů stěn) veletržního stánku a animovaný video obsah pro společnost CPI Property Group...

Vanguard

Pražská správa nemovitostí (PSN) oslovila náš tým Henceforth. s tím, že chtějí vytvořit kompletní brand strategii pro koncept budovy v pražských Modřanech, která dříve sloužila jako továrna na letecké přístroje. PSN z této budovy chtějí vytvořit unikátní loftové bydlení v Praze. Náš tým potřeboval v...