Náš „empatický přístup“ k tvorbě je vždy individuálně přizpůsoben klientovi s cílem vystihnout krásu a jedinečnost každého projektu a jeho obchodní potenciál.
Každý projekt se snažíme definovat dle jeho emocionálních vlastností. Tyto chrakteristiky dále zapracováváme do správné materiální formy. Proto vždy nejprve definujeme klíčové vlastnosti daného projektu a poté do něj vnášíme jedinečnou podobu. Naším cílem je vždy dosáhnout podstaty projektu se záměrem klienta a zároveň odhalit maximální obchodní potenciál.
Velmi úzce a aktivně spolupracujeme s klientem. Nasloucháme mu, zjišťujeme veškeré informace a hledáme podstatu s cílem odhalit a vyzvednout autenticitu každého projektu.
Autenticita projektu je pak zosobněna ve strategii, která zajistí, aby vše, co děláme, přispívalo k základním cílům klienta, které jsou měřitelné.
Pro každý projekt sestavujeme multidisciplinární tým se zkušenostmi v daném oboru či problematice.
Na trhu jsme již 18 let. Pracujeme se sítí velmi zkušených odborníků z celého světa, kteří všichni mají stejného tvůrčího ducha a sdílejí naše hodnoty.
Věříme v kvalitně odvedenou práci skvělými lidmi.
Měnit svět k lepšímu je naše poslání.
Klademe řadu otázek tak, abychom nalezli základní podstatu každé značky.
Vkládáme důraz na jedinečnost a podstatu každé značky.
Vyjadřujeme emoce, které chceme, aby brand vyvolal u cílového publika.
Navrhujeme všechny elementy, které značka vyžaduje, počínaje neotřelou doplňkovou grafikou až po vizualizace, mapy a animace.
Promýšlíme a vytváříme všechny styčné body všude tam, kde se zákazník dostává do kontaktu se značkou, ať už online nebo offline.
Plánujeme a spouštíme aktivační kampaně, v digitálním i reálném světě, s cílem získat momentum a udržet dynamiku značky.