Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Henceforth.

ZNAMENÁ ZMĚNU.

Kdo jsme.

Jsme konzultační společnost / kreativní agentura. Specializujeme se na tvorbu značek z oblastí luxury, hospitality, legal a real estate. Nabízíme plně integrované služby týkající se strategie, nastavování produktu, korporátní identity a komunikace pro značky, které mají odvahu být jiné a uskutečnit změnu.

Pro každý projekt sestavujeme multidisciplinární tým se zkušenostmi v daném oboru či problematice.

Úzce spolupracujeme s našimi klienty na úrovni majitelů nebo c-level executives s cílem do hloubky porozumět, strategizovat a poskytnout ta nejlepší možná řešení, která povedou k přiblížení se jejich vizi.

Na trhu jsme již 18 let. Pracujeme se sítí velmi zkušených odborníků z celého světa, kteří všichni mají stejného tvůrčího ducha a sdílejí naše hodnoty. Věříme v kvalitně odvedenou práci skvělými lidmi. Měnit svět k lepšímu je naše poslání.

Pomáháme společnostem
stát se značkami, které
si lidé zamilují.

Reference.

S Henceforth. spolupracujeme již několik let. Jejich vize a zaměření na detail dlouhodobě přispívají k našim marketingovým a obchodním úspěchům. Rád je doporučuji zvláště pro jejich rozsáhlé zkušenosti a aktivní přístup.

Peter Illovsky, Předseda představenstva Côte d'Azur Sotheby's International Realty

Naša spolupráca s agentúrou Henceforth. začala už pred niekoľkými rokmi. Či už išlo o menšie alebo väčšie projekty ich prístup bol vždy jedinečný v tom, že sa odchyľoval od navyknutých schém myslenia, rúcal zaužívané postupy a nachádzal nové súvislosti, ktoré zefektívňovali naše procesy. Ich medzinárodné skúsenosti a individuálny prístup sú pre nás vždy zárukou, že ideme tým správnym smerom.

Daniela Stričková, marketing manager J&T REAL ESTATE, a.s.

Henceforth. dokáže skvěle vyhodnotit a naplánovat směr pro dosažení jediného cíle - toho správného. Jsem rád, že jsou s námi na naši cestě.

EBK_logo
Lukáš Školoud, general manager CZ+SK ELITE BATH+KITCHEN

Se společností Henceforth. jsme započali spolupráci na vytvoření brandu developerského projektu Fragment. Spolupráce nadále pokračuje také na korporátní úrovni při nastavování strategií, positioningu, kreativní vize a komunikačních strategií. I zde se jedná o vysoce profesionální a kreativní přístup.

Michal Netolický, marketingový ředitel Trigema a.s.

Jak pracujeme.

Pomáháme společnostem
stát se značkami, které
si lidé zamilují.

Náš „empatický přístup“ k tvorbě je vždy individuálně přizpůsoben klientovi s cílem vystihnout krásu a jedinečnost každého projektu a jeho obchodní potenciál.

Každý projekt se snažíme definovat dle jeho emocionálních vlastností. Tyto chrakteristiky dále zapracováváme do správné materiální formy. Proto vždy nejprve definujeme klíčové vlastnosti daného projektu a poté do něj vnášíme jedinečnou podobu.

Naším cílem je vždy dosáhnout podstaty projektu se záměrem klienta a zároveň odhalit maximální obchodní potenciál. Velmi úzce a aktivně spolupracujeme s klientem. Nasloucháme mu, zjišťujeme veškeré informace a hledáme podstatu s cílem odhalit a vyzvednout autenticitu každého projektu.

Náš přístup.

1

DEEPDIVE

S klientem úzce spolupracujeme, nasloucháme mu a během několika hloubkových setkání shromažďujeme data s cílem odhalit a identifikovat autenticitu každé výzvy a její maximální obchodní potenciál.

2

IDEATION

Na základě dat identifikujeme možné problémy a nastíníme cestu pro jejich vyřešení. Myslíme kreativně mimo zaběhlé úhly pohledu. Nejprve vždy definujeme klíčové vlastnosti daného projektu a poté jej obohacujeme jedinečnými myšlenkami.

3

CREATION

Vytváříme taková řešení, která uvedou navrženou změnu do pohybu. Každý projekt se snažíme definovat pomocí jeho emocionálních vlastností a tyto charakteristiky dále zapracováváme do odpovídající kreativní formy.

4

ACTIVATION

Dáváme věci do pohybu, sledujeme je a vylepšujeme. Díky definování emociálních vlastností projektu tato forma organicky rezonuje na trhu.

Naši klienti.