Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
 

#forth.

  • All
  • Architektura
  • Brand & marketing
  • Design
  • Henceforth.
  • Luxus
  • Real estate

Smíchovský Lihovar: projekt, který má skutečný charakter

Rezidenční projekt Lihovar je již druhým projektem investiční skupiny Trigema, na kterém jsme měli šanci se podílet. Samotné Trigemě jsme v minulosti tvořili její brand identitu a strategii, tudíž jsme měli z čeho vycházet. Trigema se vyznačuje tím, že její projekty mají duši a osobitý...

Primárně jsme konzultanti zaměření na strategii značky

Henceforth. Konzultační společnost a kreativní agentura, která se specializuje na oblast real estate, hospitality a luxury. Mezi její klienty patří významní developeři, kterým se věnuje tento Font. Proto jsme požádali o rozhovor a na naše otázky odpověděly Jarmila Fryntová, partner společnosti a Lenka Kůsová, senior konzultant. Můžete...

Kreativní ohlédnutí za historií paláce ARA v podání Henceforth.

Ve funkcionalistickém paláci ARA se tento týden instalovaly artistické koláže z dílny Henceforth. Koláže vznikly jako ohlédnutí se za historií stavby na počátku 30. let minulého století. Tehdy se v paláci ARA nacházel obchodní dům, který byl funkční až do 70. let. Záměrem klienta bylo ozvláštnit...

Lihovar na Smíchově – vizualizace nového života v industriální čtvrti

Pro úspěšnou marketingovou komunikaci developerských projektů jsou velmi důležité kvalitní vizualizace. Studio Monolot stojí na českém trhu v čele současného trendu realistických vizualizací a zvyšují laťku požadované kvality. Vizualizace rezidenčního komplexu Lihovar na pražském Smíchově, kterému jsme v Henceforth. připravovali naming a vizuální identitu, jsou fantastickým příkladem toho, jak kombinací technik...

Nejvyšší český mrakodrap Ostrava Tower

Henceforth. si považuje za čest podílet se na vizionářských projektech, které mají potenciál / které budou formovat budoucnost regionu i celé České republiky. Český architektonický ateliér Chybík + Krištof představil finální podobu nejvyššího českého mrakodrapu Ostrava Tower, který má vyrůst v ulici 28. října v ostravské...

Vinohrady ve mně rezonují, říká Petr Hromádka

Na začátku byla příležitost. Petr Hromádka v roce 2006 dostal od klienta jasné zadání – vytvořit pokrokovou prodejní prezentaci projektu rezidenčního bydlení. V té době začal vnímat potenciál a neobjevené možnosti, které tato oblast před více než dekádou skýtala, a vytvořil tým profesionálů s mezinárodními zkušenostmi, s nimiž dnes tvoří etablovanou...

Kvalita projektu je v komunikaci klíčová – u ní vše začíná i končí

V České republice je Henceforth. považován za průkopníka tvůrčího přístupu k marketingu v rámci real estate, v tomto businessu je už patnáct let. Petr Hromádka, Paul Richard Matthews a Jarmila Fryntová stojí v čele konzultační společnosti Henceforth., která se zaměřuje na obchodní a marketingové strategie zejména...